Nov 122018

LHko 3. eta 4.MAILA / 2º y 3º de EP

Ikasturte hasieran zehar orain arte ikasitako guztia errepasatzen aritu ondoren, martxan jartzea erabaki dugu. Guztiontzako interes handia duen gai bat aprobetxatuz kirol desberdinei buruz aritu gara. Horretarako:
1) Bururatzen zitzaizkigun kirol guztiak idatzi ditugu.
2) Bakoitzak kirol bat aukeratu zuen eta bost talde atera ziren: judo, boxeo, eskubaloia, patinajea eta dantzak.
3) Guztion artean kirol bakoitzari buruz zer ikasiko genuen erabaki genuen: erabiltzen den materiala eta arropa.
4) Talde bakoitzak bere aurkezpena nola egin erabaki zuen: kartulina batekin eta beraiek sortutako karta-jolas batekin.
5) Eskolara beharrezkoa zen materiala ekarri genuen eta talde bakoitzak bere erakusketa egin zuen.
6) Hurrengo saioetan kartekin jolasean aritu ginen eta bertako hiztegia ikasteko aprobetxatu genuen.

Hain ongi aritu gara lanean, kirolari txartelak egiten ari garela! Merezi dugu eta!

Después de dedicarle el principio de curso a repasar todo lo aprendido hasta ahora hemos decidido ponernos manos a la obra. Aprovechando un tema de gran interés en todos/as nosotros/as hemos estado trabajando sobre diferentes deportes. Para ello:
1) Hicimos una lluvia de ideas donde reflejamos todos los deportes que nos venían a la cabeza.
2) Cada uno eligió un deporte y de ahí salieron cinco grupos: judo, boxeo, balonmano, patinaje y bailes.
3) Decidimos entre todos qué íbamos a aprender de cada deporte: el material y la ropa que se utiliza.
4) Cada grupo decidió cómo hacer su presentación y cómo asegurar que los demás les habían escuchado: hicieron un mural en una cartulina y un juego de cartas con el vocabulario que habían explicado.
5) Trajimos al colegio el material necesario y cada grupo hizo su exhibición en el patio.
6) Dedicamos unas sesiones a jugar a las cartas realizadas por cada grupo y a aprendernos el vocabulario.

Hemos trabajado tan bien que hemos decidido hacernos carnets de deportistas, ¡nos lo merecemos!

Publicado por , a las 8:29 am

Dejar un comentario

Puedes utilizar estas etiquetas y atributos HTML: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

(required)