Dic 112018

1., 3. eta 4. MAILA / 1º, 3º y 4º de EP

Aurreko asteazkenean 1.mailako ikasleek Olentzeroren arropa aurkitu zuten eskolako leku desberidnetan. Ez daukagu oso argi zer esan nahi digun Olentzerok horrekin… baina guri panpin bat egitea bururatu zitzaigun! Ideia ona, ezta? 3. eta 4. mailakoei ideia gustatu zitzaien eta burua egiten laguntzen ari dira… itxura ona duela uste duzue? prest dugunean erakutsiko dizuegu!!!

El pasado miércoles los alumnos/as de 1º nos encontramos la ropa del Olentzero por diferentes sitios del cole! No tenemos muy claro qué es lo que Olentzero nos ha querido decir con estas pistas… pero ¡se nos ha ocurrido hacer un muñeco! Es buena idea, ¿verdad? a los de 3º y 4º les gustó mucho nuestra idea y nos están ayudando a hacer la cabeza del muñeco. ¿Os parece que vamos por buen camino? ¡cuando lo tengamos todo listo os lo enseñaremos!